פייסבוק עסקי: איך כותבים פוסטים שיקבלו המון לייקים ושיתופים

במאמר שתקראו אתם הולכים ללמוד איך לכתוב פוסטים שיגרמו לפוסט שלכם לקבל לייקים ושיתופים – איך להצליח עם פייסבוק עסקי.

בואו נתחיל עם כמה עובדות ונתונים על פייסבוק עסקי והצלחה:

פייסבוק ושלוחותיה (מסנג'ר, אינסטגרם וכמובן וואטסאפ) היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והשולטת בישראל.

קרוב ל-3 מיליארד משתמשים. 1.3 מיליארד משתמשים במסנג'ר. 1. מיליארד משתמשים באינסטגרם ו-1.6 מיליארד משתמשים בוואטסאפ.

אז זה בעולם. בישראל הקטנה נתח השוק של פייסבוק גדול עוד יותר. 83.1% מצהירים שהם משתמשים בפייסבוק, אם מדברי על מונחי זמן שהיה ברשת החברתית פייסבוק, הממוצע הוא שעתיים ביום.

מה שאומר שלך כבעל עסק שמפרסם בפייסבוק, האפשרויות שלך לגייס לקוחות חדשים ולצמוח עם פייסבוק היא פשוט ענקית. ולכן נסקור בקצרה את כלל הדברים שאפשר לעשות עם פייסבוק לעסקים.

השיווק בפייסבוק מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, ובמיוחד כשרוצים לפרסם מוצרים חדשים והשיווק בפלטפורמת פייסבוק נחשבת כמנוע השיווק המצליח בעולם (יחד עם גוגל) ואפשרות בחירת הקהל והמיקוד – הם לא פחות מגאוניות.

מתחילים

מדובר בפעולות קלות שכל מי שקצת משתמש באינטרנט ישתלט עליהם בקלות ובכל זאת הנה כמה טיפים ועקרונות:

1. מיתוג דף פייסבוק עסקי

למרות שמבנה דף עסק בפייסבוק הוא תבנית קבועה מראש, יש אפשרויות רבות להפוך את הדף לידידותי ומודגש במיוחד עבור העסק שלכם.

מיתוג הוא שם כולל שמתחיל בתמונות וסרטונים מושכים ויגרמו לגולשים לעקוב אחרי הדף ולסמן אתכם בלייק.

רצוי למתג את הדף שלכם בצורה שתהפוך את הדף שלכם לייחודי וידגישו את  הייחודיות ואת הערך שלכם בפייסבוק.

2. העלו פוסטים בתדירות גבוה ובשעות השיא

חלק מהעקרונות שיהפכו את הדף שלכם למצליח היא לדאוג להישאר מעודכן, אל תזניחו את הדף שלכם. ספרו לכולם מה חדש אצלכם, פרסמו מבצעים מיוחדים והשוויצו עם מוצרים חדשים.

ממחקרים שנערכו, מתברר שהזמנים הטובים ביותר לפרסום הם לפני 7:00 בבוקר ואילך ואחרי 17:00 בערב, כנראה שאלו השעות שאנשים בדרך או בחזרה מהעבודה. אבל כאן חשוב לציין שאין באמת כלל ברור, וזה יכול להשתנות לפי תחום הפרסום.

בשיווק כמו בשיווק, נסו ונסו, עד שתגלו מה מתאים ספציפית לעסק שלכם.

אתם ממש לא חייבים לחכות עם שעון, יש אפשרות לתזמן פוסטים עם פייסבוק עסקי.. הנה, כך עושים תזמון פוסט:

3. הגבירו מעורבות של הגולשים בעמוד שלכם

נסו כמה שיותר להיות חברתיים (הרי בסופו של דבר זו המהות של "רשת חברתית"), שתפו את הגולשים במחשבות שלכם, התייעצו איתם בנוגע למוצרים חדשים.

נסו לשתף פוסט כמה שיותר ויראלי, שאלו שאלות, בקשו מהם במורש (בלי להתבייש להגיב ולהביע דעה), אתם תופתעו כמה שזה עובד.. אנשים ברשת החברתית מחפשים אתכם – תדעו למצוא אותם!

אחד היתרונות בדף פעיל מלבד הלייקים והעוקבים שתקבלו, היא כמות החשיפות שתקבלו, נכון שפייסבוק לא תחשוף את הפוסט שלכם בחינם, אבל אם אתם מספיק מעניינים ואנשים מגיבים לכם – לא תהיה לפייסבוק ברירה מלבד לחשוף אותו לכמה שיותר אנשים.

4. העלו תמונות והרבה

אם יש דבר אחד שכל משווק מתחיל יודע זה שאנשים בפייסבוק ובאינסטגרם לא אוהבים לקרוא הרבה מלל.. גם אם אתם כותבים מוכשרים במיוחד. דברו בתמונות.

העלו תמונות בזוויות מעניינות, חפשו את התמונות הכי איכותיות שלכם.. תתפלאו לשמוע שלא צריך צלם מקצועי ומצלמה במיליון דולר.. גם תמונה טובה מהסמארטפון שלכם תעשה עבודה טובה.

מנסיוני, פשוט תתחילו לצלם תמונות, עד שתגלו איך מצלמים תמונות טובות, נסו כמה כמה שיותר לצלם בכמה זוויות ובתאורה שונה עד שתגיעו לצורה המושלמת.

5. צלמו סרטונים קצרים

אם צילום תמונות קשה לחלקכם.. סרטוני וידאו יעשו עבורכם עבודה שלא תאמינו כמה היא תצליח לכם.

בשלב הראשון, בלי הרבה תקציב, צלמו את עצמכם וספרו לקהל על המוצר שלכם. חפשו את היתרונות הכי בולטים שיש לכם, ופשוט אמרו זאת למצלמה.

חשוב, חשוב! אל תצטלמו במרתף או בחדרים חשוכים אי שם.. תזכרו שאם רוצים שהסרטון ייחשף לכמה שיותר אנשים.

6. פייסבוק עסקי. אל תגזימו

קיצוניות היא אף פעם לא דבר טוב ובטח שלא בפייסבוק של העסק, אל תעלו כל דבר ואל תשתפו כל דבר. אנשים לא אוהבים שמטרידים אותם יותר מדי. פוסט פעם ביומיים לעסקים קטנים ובינוניים – זה לגמרי מספפיק.

לא רק בתדירות הפוסטים אסור להגזים, גם בתוכן רצוי שלא. ציפוי זהב זה לא זהב, והסרת שיער זה לא לצמיתות, ומוצר מסין לא יכול להיות באיכות גרמנית. שווקו בלי פחד, אבל תמיד תתחברו למציאות, אנשים יודעים לזהות הגזמות.

7. הקפידו שהתוכן שלכם יהיה תקין

לפעמים עם כל המאמצים, שוכחים את הבייסיק. שגיאות כתיב – לא מגניב!, אם החלטתם לכתוב תמונה עם טקסט, ודאו שרואים אותו, אנשים לא אוהבים לנחש מה התכוונתם לכתוב.

ההמלצה שלי, היא להראות לעוד אנשים מה כתבתם ולבקש מהם ביקורת. ככל שיותר אנשים יראו את הפוסט לפני ויעירו הערות, כך הפוסט שלכם יהיה כמה שיותר טוב.

8. פייסבוק עסקי היו אמיתיים ואותנטיים

אל תזייפו, אנשים מזהים פייק!, דברו מהלב, אנשים יקשיבו. אנשים בפייסבוק צמאים לרגשות ומחפשים להתרגש. רגשו אותם.

אין טעם להשתמש בקלישאות, אם קצת תתאמצו, אתם תגלו שיש לכם מאגר בלתי נדלה של דברים להגיד על המוצרים ועל העסק שלכם שישאירו חותם לכל הגולשים בדף שלכם

אם עד עכשיו דברנו על תפעול נכון של דף פייסבוק, כעת נעבור בקצרה על אפשרויות הפרסום הממומן בפייסבוק. אנחנו באדמרקר מנהלים קמפיינים ומודעות ממומנות בפייסבוק ובאינסטגרם.

Summary
Review Date
Reviewed Item
איך להצליח בענק עם פייסבוק עסקי
Author Rating
51star1star1star1star1star

כאן מעודדים חופש ביטוי.. הצטרפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

היו חברותיים, שתפו!

פוסטים אחרונים

עקוב אחרינו