מי אנחנו?

אדמרקר | AD MARKER - מדגישים אותך באינטרנט

על שיווק באינטרנט ועסקים

כיום עם התפתחות האינטרנט בכל תחומי החיים גובר הצורך של עסקים להקים נוכחות חזקה ומוצלחת ושימוש עם שיווק באינטרנט.

אם עד לפני מספר שנים, עסקים היו יכולים "לבנות" על לידים מפה לאוזן כדי להכניס לקוחות חדשים, כיום זה כבר כמעט נעלם לחלוטין.

כיום ההערכות מדברות על קבלת החלטת רכישה של מעל 60% מהלקוחות, בהתאם לפרסום או לתמונה שהם נחשפו אליה באינטרנט וברשתות החברתיות. מה שאומר שעסק שמעוניין לגדול חייב להיות שם ובענק.

לקוחות שכבר התנסו עם שיווק ופרסום באינטרנט מעידים על עלייה אדירה בקהל הלקוחות, על חשיפה לקהלים שלא היו לעסק עד הפרסום באינטרנט.

לפעמים אנו פוגשים בעלי עסקים לפני ואחרי, ההזדמנות לפרסם באינטרנט מאפשרת לעסקים להביא מוצרים טרנדיים ולזהות מגמות בשוק ברגע שהם קורים ולהיות מהראשונים לספק ללקוחות את המוצר החדש, הרבה מעבר לתקופה לפני הפרסום באינטרנט.

מעבר לכמות הלידים (פניות חדשות לבית העסק) ולהגדלת כמות הלקוחות, היכולת לבנות מותג מצליח ברשת האינטרנט ולנצח את התחרות בצורה מוצלחת.

קיימת יכולת לנהל מלאים בצורה חכמה ולהזמין מראש את המוצרים המבוקשים והרווחיים ביותר לבית העסק ובמקרים מסוימים, אף לנהל מלאי בצורה חכמה ולחסוך מקום ובלאי של מוצרים.

שיווק באינטרנט: אפשרויות הפרסום

מרוב אפשרויות שיש בתחום של שיווק באינטרנט, לפעמים ניתן קצת להתבלבל. ולכן נעשה קצת סדר.

חשוב להבין שלא כל פלטפורמה מתאימה לכל סוג פרסום ולכל סוג עסק וחשוב לבצע התאמה מדויקת.

פרסום ברשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם

נכון להיום, ההערכות מדברות על 40% ומעלה ישראלים שמשתמשים בפייסבוק על בסיס יומיומי.

הציבור שמשתמש בפייסבוק ומבלה שם זמן לא מבוטל, הוא גם הציבור שמבצע קניות ובדיקות לפני קנייה, באינטרנט.

ולכן, הפרסום באינטרנט, מתאים כמעט לכל בעלי העסקים שפונים ללקוחות פרטיים (ובעלי עסקים קטנים).

על מגוון אפשרויות הפרסום בפייסבוק, מומלץ לקרוא בדף השירות פייסבוק לעסקים ולהעמיק עוד בבלוג פייסבוק שלנו שמתעדכן כל הזמן.

אגב, מאז 2014 שפייסבוק רכשה את רשת אינסטגרם, אנחנו מתייחסים לכל פלטפורמות פייסבוק (אינסטגרם, מסנג'ר וואטסאפ) כ"פייסבוק".

פרסום במנוע החיפוש גוגל

אם דיברנו על מעל 40% מהישראלים שעושים שימוש בפייסבוק, אז בכל מה שנוגע לגוגל – מדובר כבר בשליטה מלאה של 93% ממשתמשי האינטרנט בישראל.

היום הביטוי "חפש בגוגל", הוא הביטוי התדיר ביותר בקשר של קבלת מידע.

כל מי שמחפש לקנות מוצר, לפני הכל מחפש בגוגל. ולכן כבעל עסק,  אתה חייב להיות שם בדיוק ברגע המושלם ולתת מענה.

הפרסום בגוגל מופעל רק כאשר הגולש משתמש במילת הביטוי שאתה בוחר!. התקציב נשלט וידוע מראש ואפשרות המעקב שגוגל מספקת הן כמעט מושלמות!.

ישנם עוד המון אפשרויות פילוח קהלים ופרסום בגוגל, ממולץ לקרא במאמר קידום ממומן בגוגל ולהכיר את האפשרויות הקיימות לעומק.

פרסום בלינקדאין לעסקים

פרסום בלינקדאין הוא פרסום ברשת החברתית היוקרתית ביותר שיש. חברי הרשת הם אנשי מקצוע, אנשי הנהלה ובכירים בחברות ובארגונים.

הפרסום בלינקדאין לא מתאים לכל סוגי העסקים, אנחנו ממליצים לעשות שימוש בפרסום בלינקדאין לעסקים מבוססי B2B.

הייחודיות שיש בלינקדאין מלבד היותה מוכוונת עסקים היא ביכולות פילוח הקהל המדויק שהיא מאפשרת. היכולת של הפרסמים להגיע עד לקודקדים.

.אני ממליץ על קריאת נוספת ומעמיקה על פרסום בלינקדאין לעסקים, שתיתן את הכלים להבנה אם הפלטפומה מתאימה גם עבורכם.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני זו האפשרות החכמה ביותר של שיווק באינטרנט.

מדובר בעולם שלם של התאמת אתרים למנועי החיפוש וכתיבת תוכן שיווקי מושלם שמוביל עסקים להפוך למותגים מצליחים.

בניגוד לשאר הפלטפורמות, שרואים תוצאות מיידיות. קידום אורגני אורך זמן ודורש עבודה עקבית וללאורך זמן.

הלידים שמתקבלים בקידום אורגני טובים יותר, אחוזי הסגירה מלידים כאלו גבוהה יותר מלידים של פרסום.

ברמת העיקרון, אם יש לך אתר ואתה מעוניין להפוך למותג מוכר ומצליח ויש לך את היכולת לראות לטווח רחוק, קידום אתרים אורגני, זה לגמרי בשבילך.

מומלץ להמשיך לקרוא את המאמר בתחום קידום אתרים אורגני ׁׁ(SEO), ולהבין לעומק איך זה עובד ומהי העבודה בפועל.

האנשים של אדמרקר

אדמרקר מתגאה באנשים מוכשרים וחזקים שיילכו עד הסוף כדי להביא ללקוח את היתרון ולראות אותו צומח ומשגשג.

אדמרקר מורכבת מאנשי מקצוע שונים שעושים כל אחד את העבודה בה הם מתמחים.

השיווק ברשתות חברתיות נעשה באופן מקצועי ושמים עליו דגש נפרד. והשיווק בגוגל גם כן תופס חלק בפני עצמו בעבודת השיווק באינטרנט.

התחום של קידום אתרים אורגני, תופס מקום נפרד ומכובד, ובכוונתנו לחלק את העבודה לתחומי מקצוע נפרדים. תוכן, קישורים ומבנה טכני של אתרים.

על כולם מנצח ברוך דנדרוביץ

לברוך, ניסיון רב, בשיווק אינטרנטי בכלל ובניהול קמפיינים ממומנים ופילוח קהלים.

 ברוך בוגר קורס קידום אתרים מקצועי של בית הספר המוביל בתחום – SEO Semple בשיתוף עם מכללת John Bryce.

לברוך הסמכות רשמיות מהאקדמיה של גוגל ומפייסבוק Blueprint

מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מענה מקצועי וגם סתם להתייעץ – אנחנו מלאי תשוקה ומחויבים שתצאו מרוצים!

Summary
Review Date
Reviewed Item
שיווק באינטרנט לעסקים עם אדמרקר
Author Rating
51star1star1star1star1star